Darmowa dostawa od 1 500,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Sposoby płatności i prowizje

Informujemy, iż wybór sposobu płatności ma wpływ na czas oczekiwania na realizację zamówienia.
Najszybciej realizowane są zamówienia opłacane sposobem płatności: PRZELEW ONLINE oraz „ZA POBRANIEM”.
Zamówienia opłacone "przelewem zwykłym" wysyłane są dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie firmowym sklepu.


W naszym sklepie dostępne są następujące metody płatności:

1. PRZELEW ONLINE:

a. Jest to metoda umożliwiająca opłacenie zamówienia za pośrednictwem przelewu elektronicznego (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia).

b. Wpłata zostanie zaksięgowana "prawie " natychmiast, co wpływa na czas oczekiwania na realizację zamówienia (proces realizacji zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania wpłaty).

2. BLIK (płatność online): 

a. BLIK to sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, Noble Banku, a także T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Credit Agricole, Banku Pekao S.A. i Spółdzielczej Grupy Bankowej.

b. Z BLIKA mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIKA. Współpracujące banki to: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Noble Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Credit Agricole, Bank Pekao S.A. i Spółdzielcza Grupa Bankowa.

3. PŁATNOŚĆ "ZA POBRANIEM " (płatność w momencie odbioru przesyłki):

a. Klient wybierając opcję płatności za pobraniem za zamówienie zapłaci kurierowi w chwili odbioru przesyłki.

4. PRZELEW ZWYKŁY BANKOWY:

a. Opłata za zamówienie realizowana jest po złożeniu zamówienia w sklepie. Przelew zwykły bankowy można zlecić między innymi: w placówce poczty lub w banku (po wizycie w placówce lub po zalogowaniu się do bankowości internetowej).

b. Wybierając płatność za pośrednictwem przelewu zwykłego Klient ma 3 dni na dokonanie wpłaty za zamówiony towar. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym shoppingroom.pl, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu jego realizacji.

c. Numer rachunku na jaki należy dokonać wpłaty znajduje się poniżej oraz w emailu jaki otrzymuje Klient z potwierdzenie złożenia zamówienia. Dane do przelewu:

Nazwa banku: mBank
Numer konta: 14 1140 1153 0000 2686 5000 1006
SWIFT/BIC: BREXPLPW
Dane odbiorcy przelewu: SEVERNOGROUP Sp. z o.o., ul. Tartaczna 50, 84-200 Wejherowo
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

pixel

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij